Vrijdag 3 juni 2011. Dag 2 van ons 4-daags tripje naar Limburg. Gisteren toch niet helemaal blaarvrij uit de tocht gekomen. Renée heeft een stukgelopen blaar en Wim 2 blaren. We beginnen met het openbaar vervoer, dwz per bus van Swolgen naar Venray en dan per trein naar Vielingsbeek. Lees verder “Pieterpad: Vierlingsbeek naar Swolgen (21 km)”
Pieterpad: Gennep naar Vierlingsbeek (17 km)
Donderdag 2 juni 2011. Er was een mooi Hemelvaartweekend op komst, en daar wilden we gebruik van maken om de laatste 3 etappes van het Pieterpad te gaan lopen. Deze keer gewoon overnachten in een hotel en geen fietsen mee, want we wilden alles per openbaar vervoer doen. Lees verder “Pieterpad: Gennep naar Vierlingsbeek (17 km)”
Beschermd: De nieuwe keuken-11
Beschermd: De nieuwe keuken-10
Beschermd: De nieuwe keuken-9
Beschermd: De nieuwe keuken-8
Beschermd: De nieuwe keuken-7
Beschermd: De nieuwe keuken-6
Wad- en Wierdenpad-3
Zondag 22 mei 2011, etappe-3, Warffum naar ’t Zand, 24,5 km
Het weer is vandaag wel wat minder dan gisteren, maar vanwege de familiedag konden we toen niet lopen. En daarom lopen we vandaag. Weliswaar met regenbuien en kouder weer dan gisteren (fleecejack aan, en soms regenjack aan) maar toch wel goed te doen. In eerste instantie wilden we per bus/trein naar het beginpunt reizen, maar dan heb je om te beginnen een belbus nodig van ’t Zand naar Spijk, en dan een lijnbus naar Uithuizermeeden. Lees verder “Wad- en Wierdenpad-3”


