Donderdag 25 juli 2019, Regensburg
Voor een overzicht van onze fiets- en wandeltochten deze vakantie zie deze link.

Dag 2 van de hittegolfperiode en we gaan naar Regensburg met de auto. En na de wandeling gisteren bij Bad Abbach en de wandeling morgen eveneens dichtbij, vandaag dus een rustdag.
We gaan binnendoor naar Regensburg over een 2-baans weg. De A3 en de A79 staan alweer vol files kunnen we constateren. We parkeren de auto onder de Bismarckplatz en staan dichtbij het centrum. Bij een caféetje dichtbij een grote boekhandel nemen we nog een koffie met een zoet broodje. Lees verder “Bad Abbach-9”











